"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының № 4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 4 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

  

Мектепке бару кестесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы

Кәсіптік бағдар беру – бұл оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауына бағытталған психологиялық-педагогикалық шаралар кешені.
Кәсіптік бағдар беру оқу-тәрбие процесі, оқушылармен сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.
Мектептегі кәсіптік бағдар берудің мақсаты:
- білім беру бейіні мен болашақ кәсіптік қызмет аясын таңдау процесінде оқушыларға кәсіптік бағдар беруді қамтамасыз ету;
- мектеп оқушыларының өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтауды дамыту.
Кәсіптік бағдар беру жұмысының міндеттері:
- оқушылардың бейімділігі, бейімділігі және қабілеттері туралы мәліметтер алу;
- мектеп пен қосымша және кәсіптік білім беру мекемелері арасындағы ынтымақтастықтың икемді жүйесін дамыту.
Оқушыларды кәсіби бағдарлаудың негізгі бағыттары:
- кәсіби білім;
- кәсіби диагностика;
- кәсіби кеңес және т.б.
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының кезеңдері мен мазмұны:
1-4 сыныптар:
- Кіші мектеп оқушыларының еңбекке деген құндылық көзқарасын қалыптастыру, оның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлін түсіну;
- оның әртүрлі түрлеріне, соның ішінде қоғамдық, еңбек, ойын, ғылыми-зерттеу жұмыстарына практикалық қатысу негізінде оқу-танымдық іс-әрекетке қызығушылықты дамыту;
- кәсіптік жұмыс әлемі туралы түсініктерді біртіндеп кеңейту;
5-7 сыныптар:
- танымдық тәжірибені меңгерудегі оқушылардың тұлғалық мәнін дамыту және кәсіптік іс-әрекетке қызығушылық;
- өз мүдделері мен мүмкіндіктері туралы идеялар;
- Әлеуметтік және кәсіби тәжірибенің әртүрлі салаларында бастапқы тәжірибені алу.
8-9 сыныптар:
- оқыту бейінін таңдау бойынша шешім қабылдауды анықтау және қалыптастыру мақсатында топтық және жеке кәсіптік кеңес беру;
- кәсіби өзін-өзі тану;
10-11 сыныптар:
- Кәсіби жоспарларды түзету, таңдалған қызметке дайындықты бағалау.
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының бағыттары мен формалары:
- Кәсіптік бағдар беру бұрышын, мектеп сайтындағы «Кәсіби бағдар» бөліміндегі бетті жасау.
- Қаланың қосымша білім беру мекемелерімен, кәсіптік бағдар беру орталықтарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру.
Оқушылармен жұмыс:
- кәсіптік бағдар беру қызметі: викториналар, әңгімелер, тақырыптық сынып сағаттары, сабақтар циклі («Кәсіби өзін-өзі тану», 9-сынып) және т.б.;
- кәсіби бағыттылығын анықтау мақсатында оқушыларды тестілеу және сұрау;
- білім беру бейінін таңдау бойынша консультациялар (жеке, топтық).
- мектеп пәндері бойынша білімдерін кеңейту (5-7-еңбек сыныптары, 7-11-сыныптар АКТ және т.б.);
- оқу орындарына, кәсіпорындарға экскурсиялар ұйымдастыру және өткізу; оқу орындарының ашық есік күндеріне бару;
- кәсіпорындардың, оқу орындарының өкілдерімен кездесулер;
- сәндік-қолданбалы өнер және техникалық шығармашылық байқауларына қатысу. Қосымша білім беру мекемелеріндегі мектептегі үйірмелер мен спорт секцияларының сабақтарына тарту;
- кәсіптік бағдар беру апталықтарын, кәсіби конкурстарды, конференцияларды өткізу.
Ата-аналармен жұмыс:
- ата-аналар жиналысын өткізу (мектеп бойынша, сыныпта);
- Оқушылардың мамандық, оқу орнын таңдауы бойынша ата-аналармен жеке консультациялар.

 
Жаңартылған күні: 12.09.2022 20:36
Құрылған күні: 12.09.2022 20:36

Текст