"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының № 4 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 4 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

  

Мектепке бару кестесі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Инклюзивті білім беруді қолдау кабинетінің жұмысы туралы ақпарат

 Кабинет аутистік спектрі  бұзылған балалармен жұмыс істеу үшін құрылады және аутистік спектрі (бұдан әрі - РАС) бұзылған балаларды тәрбиелеу, оқыту, түзету және әлеуметтік ықпалдастыру үшін жағдай жасау мақсатында білім беру мекемесінде ашылды.

  Балалар үшін  түзету оқытудың міндеттері:

- әлеуметтік бейімделу: ересектермен, балалармен ойында және басқа да бірлескен іс-әрекет түрлерінде ынтымақтасуға қабілеттілікті қалыптастыру;

- даму бұзылыстары мен жеке ерекшеліктерін түзетуді ескере отырып, балалардың интеллектуалдық және тұлғалық дамуын ұйымдастыру, танымдық белсенділікті дамыту;

- позитивті жеке қасиеттерді қалыптастыру;

- агрессияны және аутоагрессияны жеңу;

- қозғалыс стереотиптерін жеңу;

- қоғамдағы бейімдік мінез-құлық дағдыларын жетілдіру;

- өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын дамыту және жетілдіру;

    СанПиН Талаптар: кабинет мектеп ғимаратында болуы тиіс, кабинет бөлмелері тұрақты сыныптардан тыс болуы тиіс, орналасқан жері барынша мүмкін дыбысты оқшаулауды қамтамасыз етуі тиіс.

Дәретхана мен раковина кладан қадамдық қол жетімділікте болуы тиіс

 Түзету жұмыстарын дефектолог-мұғалім, қосымша білім беру педагогы, тәрбиеші, логопед-мұғалім, педагог-психолог және мекеменің басқа да мамандары жүзеге асырады.

 Түзету-дамыту процесіндегі жетекші рөл дефектолог мұғалім мен психолог-педагогке тиесілі.

РАС балалармен жұмыс істеу ережесі:

- баланы ол сияқты қабылдау;

- баланың мүдделерін негізге алу;

- баланың белгілі бір тәртібі мен өмір ырғағын қатаң сақтау;

- күнделікті салт-дәстүрлерді сақтау (олар баланың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді);

- ыңғайсыздықпен байланысты баланың кішкене вербальды және вербальды емес сигналдарын ұстап алуды үйрену;

- баламен жиі сөйлесу;

- қарым-қатынас және оқыту үшін қолайлы жағдайды қамтамасыз ету;

- нақты көрнекі ақпаратты (схемалар, карталар және т. б.) пайдалана отырып, балаға оның қызметінің мәнін шыдамды түрде түсіндіру.);

- баланың шаршауына жол бермеу.

Жаңартылған күні: 03.03.2021 18:53
Құрылған күні: 04.03.2021 11:04

Текст